پورتال cheshmmajnon

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال cheshmmajnon


سپاهان درب
کت و شلوار سفارشی بخریم یا آماده؟
دلار 3800 تومانی قابل توجیه نیست
واکنش جالب علی مطهری درباره سلفی جنجالی

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

در این ویدیو به بررسی مزیت های کت شلوارهای سفارشی در برابر کت شلوار آماده می پردازیم و اینکه کدام مناسب‌تر است؟

مهدی تقوی عنوان کرد اکنون دیگر تورم 40 درصد را پشت سرگذاشته ایم، اقتصاد از رشد منفی خارج شده است و در بازارهای جهانی هم نفت بیشتری می فروشیم و ارز بیشتری در اختیار داریم، بنابراین نرخ دلار باید کاهش و نه افزایش یابد.

علی مطهری: عکس گرفتن چند نماینده با موگرینی که حجاب اسلامی داشت مستحق این همه نکوهش بود؟

رییس کمیته ارتباطات مجلس معتقد است که به دلیل سرعت بالای تغییرات در فناوری ها و فضای مجازی خلاءهایی در قوانین به وجود آمده است؛ لذا قوانین فناوری باید به روز شود.

نظرسنجی های اخیر در فرانسه نشان می دهد میزان محبوبیت رئیس جمهور جوان این کشور در بین مردم کاهش یافته است.

در آخرین مبادلات بازار جهانی فلزات صنعتی هر تن مس 6 هزار و 372 دلار قیمت‌گذاری شد.

پیروزی خارق العاده پدیده مقابل سپاهان، سنگین ترین شکست سپاهان در تاریخ لیگ برتر را رقم زد. زردپوشان اصفهانی تا به حال با 4 گل اختلاف مغلوب تیمی نشده بودند.

قرارداد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت رنو فرانسه صبح فردا با حضور وزیر صنعت در ساختمان وزارت صنعت امضا می‌شود.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در فصل بهار 1396 به عدد 210.3 رسید که نسبت به شاخص فصل مشابه سال قبل (193.3)، 8.8 درصد افزایش داشته ­است.

اسلحه‌ها در انواع اندازه‌های مختلف ساخته و عرضه می‌شوند، اسلحه‌های کمری مانند تپانچه‌ها، تفنگ‌های دوشی مانند تفنگ تهاجمی مانند ای‌کی47 و بزرگتر از آن تفنگ‌های جنگی مانند ژ3. اما گاهی نیاز است که اسلحه‌ای بین این دو وجود داشته باشد که در عین حال که سبک است و به راحتی حمل می‌شود برد و قدرت نفوذ کافی برای میدان نبرد هم داشته باشد تا توسط نیروهایی مانند افسارن امدادگر و یا ارتباطات استفاده شود تا بتوانند از خود دفاع کنند. برای پر کردن این جای خالی در تسلیحات نظامی تفنگ‌های کارابین ساخته شدند. با مهمات تپانچه ولی با لوله‌ای بلندتر و با قنداق سبکی و دقت لازم در یک جا جمع شد. در این ویدیو نقد کارابین اسکورپیون که نسخه تبدیل شده تپانچه اسکورپیون ساخت کارخانه اسلحه‌سازی چک در اوهرسکی برود جمهوری چک است ببینید.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/